Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

alt
​  

  1. Sklep zdrada-malzenska.pl prowadzi sprzedaż pod adresem 00-844 Warszawa, ul. Plac Europejski 3, oraz za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową, mailowo pod adresem sklep@zdrada-malzenska.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów 790 452 707 lub (22) 292 34 36.

  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie zdrada-malzenska.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych zdrada-malzenska.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 

  4. Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT. 

  5. Warunkiem przyjęcia do realizacji złożonego za pośrednictwem zdrada-malzenska.plzamówienia jest przesłanie potwierdzenia na przesłaną przez obsługę sklepu wiadomość.

  6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie firmy, jednak ze względu na specyfikę sklepu zalecamy uprzedni kontakt telefoniczny.
    Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w dziale Koszty Dostawy.

  7. Standardowy czas realizacji potwierdzonego zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, w zależności od dostępności towarów w magazynie.

  8. Po otrzymaniu potwierdzenia złożonego zamówienia, obsługa sklepu przekazuje drogą mailową informację na temat prognozowanego czasu dostawy zamówionych towarów.

  9. W przypadku braku zamówionego produktu lub grupy produktów w magazynie klient zostanie poinformowany o prognozowanym terminie realizacji dostawy poprzez e-mail.

    Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

    Istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły i częściowej realizacji zamówienia po indywidualnym ustaleniu warunków dostawy pomiędzy sprzedającym, a kupującym.

    Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy

    W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

    Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. 
    Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

  10.  Możliwe są następujące formy płatności:

    Za pobraniem - gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru lub w siedzibie firmy, po uprzednim kontakcie telefonicznym.
    Przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie. 

  11. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

  12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu zdrada-malzenska.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

  13. Zespół sklepu  zdrada-malzenska.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

  14.  Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

    a. W razie zaistnienia sporu Klient będący Konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W szczególności Klient uprawniony jest do zwrócenia się do Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, bądź uprawniony do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego  z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, na co nasza firma wyraża zgodę.

    b. Klient będący Konsumentem może również uzyskać bezpłatną pomoc i potrzebne informacje u powiatowych rzeczników konsumentów.

    c. Klient będący Konsumentem może skorzystać również z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.

    d. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.

    e. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

    f. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

  15. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl